TÝDENÍČEK

    14. – 18.1.

           Jak jsme prožili tento týden:

    ·         v pondělí do školky zavítalo divadlo „Harmonika“ s pohádkou „O vodníkovi Řešátkovi“ , pan Vojtěch nás naučil dvě hezké písničky z této pohádky, které si teď zpíváme každý den – „Díky vodě“ a „Pro sedm slziček“ (pro upřesnění – to jsou slzičky rusalky, které spadly do vody a vodník je hledal celou pohádku, aby si mohl vzít rusalku za ženu)

    ·          v úterý děti vytvořily s paní učitelkou Maruškou velkoformátový obrázek se zimní tématikou – visí hned na nástěnce vedle třídy

    ·         ve středu jsme si přečetli pohádku „Krtek a sněhulák“ – vyprávění o kamarádství, děti pozorně vnímaly, protože zodpověděly správně všechny otázky k textu, samy si namalovaly sněhuláka – všem se vydařil, sněhuláky máme vystaveny na nástěnce ve třídě, nakonec jsme trénovali kruhy v pracovních listech zaměřených na grafomotoriku

    ·         ve čtvrtek jsme přednášeli zimní básničky a zpívali – hlavně „Popeláře“ (není lehký, zpívá se rychle a zároveň se učíme taneční prvky

    děti si vyrobily šálek čaje – další samostatný výrobek – povedl se všem (na nástěnce v patře)

    ·         v pátek jsme se věnovali matematickým dovednostem (počítáme a určujeme číslice, ke kterým děti přiřazují počet koleček), zpívání, logopedickým cvičením a zrakovému vnímání – hledání rozdílů ve dvou obrázcích

         Všem přeji hezký odpočinkový víkend

    paní učitelka Jitka

     

    7. – 11.1.

    Jak proběhl kapříkům tento týden:

    ·         v pondělí jsme si povídali o „paní zimě“, popisovali jsme zimní počasí a počítali vločky s určováním číslic, nakonec jsme trénovali grafomotoriku – lomené čáry

    ·          v úterý děti nakreslily jejich nejoblíbenější vánoční dárek (výkresy jsou umístěny na nástěnce před třídou) a naučily se básničku „Vrána“, společně si zahrály hru, kdy hledaly sněhové (papírové) koule

    ·         ve středu jsme nacvičovali básničky „Mrazík“, „Zima“, „Sněhové vločky“, každé dítě si vyrobilo papírového sněhuláčka a společně jsme je připevnili pomocí ruličky z toaletního papíru na velkou čtvrtku, kterou jsme doplnili modrými sněhovými koulemi

    ·         ve čtvrtek jsme trénovali grafomotoriku – uvolňovací cviky (zápěstí, paže, prsty), pracovní listy s kresbou sněhuláka – malá, střední, velká koule a nakonec děti samy nakreslily krouživými pohyby voskovkou sněhuláka, kterého přetřely barevnou třpytivou vodovkou – všechny výkresy jsou umístěny na nástěnce

    ·         v pátek jsme trénovali zpěv a tancování na písničku „Popelář“, děti si ji velmi oblíbily a tak jsem se rozhodla, že zkusíme nacvičit hezké vystoupení. Není to jednoduché, rytmus je rychlý, ale myslím, že se to postupně naučíme – dětem jsem rozdala text, měly by ho přinést domů – když budete mít chuť, pomozte dětem se ho naučit – možno shlédnout originál na yutoobe

         Všem přeji pohodový víkend

    paní učitelka Jitka

     

     

    2. – 4. leden

    Vánoce utekly jako voda a už tu máme nový rok, vzpomínali jsme na Štědrý den a užívali prvního sněhu:

    ·         ve středu jsme si s dětmi povídali o tom, jaké hezké dárky děti našly pod stromečkem, který dárek se stal jejich nejoblíbenějším a připomněli jsme si svátek Tří králů – jaká je tradice a zvyky, vyrobili jsme si královské koruny, které se dětem povedly

    ·         ve čtvrtek jsme si připomněli oslavy Nového roku a s nimi spojené zážitky ze zářících ohňostrojů, které děti společně výtvarně ztvárnily – výkresy jsou umístěné v přízemí na nástěnce

    ·         v pátek se všechny děti podílely na výzdobě školky v mezipatře – z papíru vyrobily rampouchy, prsty nakreslily slalomovou dráhu pro lyžaře a umístily praporky, které samy vyrobily

    ·         protože napadlo trochu sněhu, tak jsme toho využili a obtiskávali stopy svých bot do sněhu, hledali jsme stopy zvířat – našli jsme různě velké stopy pejsků a jedné kočky, nakonec jsme si „zaklouzali“  před zámeckým parkem

    Hezký víkend všem přeje

    paní učitelka Jitka

    PROSINEC

    17. – 21.

    Jak jsme prožili poslední týden v tomto roce ve školce:

    ·         v pondělí jsme si povídali o vánocích, o Štědrém dnu a tradicích, zazpívali jsme si vánoční písničky a děti recitovaly své nejoblíbenější říkanky, nakonec jsme řešili úkoly v pracovních listech zaměřené na logické myšlení a grafomotoriku

    ·          v úterý děti chodily po plastovém hadu v průběhu dne – je to jejich nejoblíbenější dárek, který jim nadělil školkový ježíšek, vyrobily vánoční zvonky se třpytkami a ozdobily jimi chodby školky

    ·         ve středu jsme si přečetli pohádku „Jak krtek slavil se svými kamarády vánoce“, povídali jsme si o tom, jak se peče cukroví, děti pak měly za úkol chronologicky seřadit obrázky postupu pečení cukroví a zvládly to dobře

    ·         podle předlohy si děti samostatně vyrobily z barevného papíru vánoční stromek a nakonec jsme společně složili z plochých dřívek velký vánoční strom s dárky

    ·         ve čtvrtek se opět ještě „tvořilo“ – s paní ředitelkou děti vyrobily papírové ozdoby z papírových kroužků, dále ozdobičky z plátků pomerančů a jablíček, děti se pokoušely o uzlík, který ještě musíme procvičovat

    - v pátek pohádka Jak se krtek těšil na nový rok a pracovní listy s vánoční tématikou.

    Všem vám přeji hezké prožití vánočních svátků a do Nového roku zdraví, štěstí, hodně radosti a spokojenosti

         paní učitelka Jitka

     

    PROSINEC

    10. – 14.

    Tento týden byl ve znamení vánočních příprav, které jsou spojeny s vánočním tvořením a „školkovým Ježíškem“

    ·         v pondělí děti vybarvovaly papírové vánoční ozdoby a lepily barevné řetězy na stromeček

    ·          v úterý a ve středu se věnovalo nejvíce času přípravě na vánoční tvoření, které bylo spojené s besídkou – trénovali jsme říkanky a písničky na vystoupení

    ·         ve čtvrtek si děti zcela samostatně vyrobily vánoční kouli z barevného papíru, bylo to poprvé, kdy jsem pouze radila a nepomáhala jsem jim, děti samy stříhaly, vystřihovaly a lepily

    ·         na vánoční besídce si vedly všechny děti velmi dobře, nestyděly se a ukázaly rodičům, jak velké pokroky za tři měsíce udělaly

    ·         v pátek nám „školkový Ježíšek“ nadělil puzzle, kinetický písek, dřevěnou lokomotivu a vagonek do vláčkodráhy, do obchůdku košík s ovocem a cvičební prvky na „opičí dráhu“ – celé dopoledne děti po ní chodily bosky a trénovaly rovnováhu

     

    Hezký 3. adventní víkend všem přeje

         paní učitelka Jitka

     

     

    3. – 7.

    Jak jsme prožili tento týden:

    ·         v pondělí jsme si opakovali říkanky a písničky, které jsme připravovali na vystoupení na zámku a vyrobili jsme si řetěz z vánočních stromků

    ·         v úterý jsme celé dopoledne strávili v ponyparku – počasí nám přálo a děti si to pořádně užily – svezly se na ponících, prohlédly si zvířata a v betlémě do pokladničky vhodily Ježíškovi svá přání

    ·         ve středu nám divadlo „Úsměv“ zahrálo hezkou pohádku o Mikuláši a čertovi, na závěr děti dostaly nejen sladkosti, ale povídání o ročních obdobích s nálepkami, které si hned vylepovaly po skončení představení

    ·         ve čtvrtek děti vystupovaly v nemocnici na zámku, nestyděly se a hezky nahlas recitovaly říkanky a básničky, všem pacientům a zaměstnancům se vystoupení líbilo a odměnily děti velkým potleskem

    ·         v pátek jsme vyráběli dárek pro maminku, který jí předáme ve čtvrtek na vánočním tvoření

    Hezký adventní víkend všem přeje

         paní učitelka Jitka

     

    LISTOPAD

    26. – 30.

    Jak jsme prožili tento týden:

    ·         v pondělí jsme se vydali po pěší cestě do Mratína shlédnout pohádku „Když draka bolí hlava“ – všechny děti zvládly procházku na výbornou

    ·         v úterý si děti vyrobily „Čekající kalendář“ a anděla – nabarvily ho, provlékaly drátky, stříhaly křídla a  já  mohu jen konstatovat, že se všem povedl

    ·         ve středu jsme napsali dopis Ježíškovi – děti vybarvily přáníčka a já jsem jim vypsala jmenovitě hračky, které si přejí najít pod stromečkem

    ·         věnovali jsme se zpěvu – trénovali jsme písničku „Mikuláši, Mikuláši“, recitovali básničky a říkanky, které budeme příští týden společně prezentovat na vystoupení na zámku

    ·         vytleskávali jsme slabiky, určovali počet slabik, každé dítě pracovalo samostatně – počet slabik děti znázorňovaly pomocí papírových koleček – všechny to zvládly bez problémů

    ·         ve čtvrtek přišel silný mráz a s ním se objevila jinovatka – připomněli jsme si, jak se oblékáme, když jdeme na procházku

    ·         vyrobili jsme si adventní věnec – všechny jsou připevněné na nástěnce

    ·         v pátek si děti vyslechly pohádku „Jak krtek potkal čerta“, povídali jsme si o historii Mikuláše, o strážném andělu  a  andělském přání,

    zahráli jsme si hry „Na brblavého čerta“ a  „Je tady čert?“

    Hezký víkend všem přeje

         paní učitelka Jitka

     

    19.11 – 23.11

    V tomto týdnu jsme se zaměřili na další změny v přírodě, které podzim přináší.

        V první polovině týdne jsme si povídali o tom, jak se zvířátka připravují na zimu a jak jim můžeme pomoci překonat toto období.

    Učili jsme se rozeznávat zvířata domácí a volně žijící v přírodě.

    Jak se máme zachovat, pokud najdeme ježka, jak důležité je vzpomenout si například na ptáčky, kteří u nás přezimují a nasypat jim do krmítka.

    Naučili jsme se novou básničku o ježkovi a obrázek s tímto zvířátkem jsme si také vyrobili.

    Dále jsme s pomocí voskovek a perleťových vodových barev namalovali  podzimní strom.

    V oblasti tělovýchovy jsme procvičili celé tělo a větší pozornost byla věnována posílení a protažení středu těla.

       Ve středu děti s paní ředitelkou namotávaly vlnu na papírový karton a vyráběly vánoční přání.

    Při cvičení trénovaly pravolevou orientaci a jako pomůcku využily pěnovou podložku.

       V druhé polovině týdne se děti zúčastnily projektu ,,KDYŽ LES USÍNÁ“.

    Dozvěděly se nejen mnoho zajímavého ze zvířecí říše (např. proč spí netopýr hlavou dolů), ale měly také možnost pohladit si živou sovu -konkrétně Kalouse ušatého.

    Při procházce venku nám bylo umožněno zblízka si prohlédnout naši  novou  školkovou zahradu, jejíž rekonstrukce právě finišuje. Nadšení  a údiv na tvářích dětí byl ohromující.

       V pátek si děti zopakovaly básničky, vyplnily pracovní list a pracovaly s modelínou.

    Bylo zcela na jejich fantazii co vymodelují a tak u této činnosti vydržely opravdu dlouho.

    Přeji pohodové podzimní dny

    Marie 

     

    12.-16.11.2018

    Tento týden začala paní učitelka Jitkak s dětmi probírat počasí a jeho proměny, děti si upevnily názvosloví kolem počasí, jeho význam (déšť, zamračeno, polojasno, jasno, vítr, bouřka,...), procvičily prstíky při prstovém cvičení "deštík"

    Od úterka je bohužel paní učitelka nemocná, a tak jsem s dětmi pracovala já a paní učitelka Maruška, která si s dětmi vyrobila 3D deštníček, a opakovala básničky. Já jsem si s dětmi ve středu vyzdobila školkové samolepkové sešitky, do kterých  budou děti dostávat samolepku, když budou prímově spolupracovat či se jim něco povede. Pracovali jsme na správné technice lepení, též děti přiřazovaly obrázky dle zadání. Byla různá stanoviště a některé děti si chtěly obejít úplně všechno :-) též jsme se pokoušeli ztvárnit jednotlivé druhy počasí. Nezábavnější se ukázala bouřka, kdy děti válely sudy, protože bouřka přece všechno smete a uválí :-) Ve čtvrtek posilování břišního svalstva "hají a hačačá", hrátky s dřívky, skládání dle zadání, poté dle své fantazie, přiřazování určitého počtu dřívek na podložku určité barvy (barvy záklkadní i doplňkové děti už v pohodě zvládají) Takže pohodový týden, děkuji za něj!

    Mějte pěkné víkendové dny, Klára

    5. – 9.11.

    Jak jsme prožili tento týden:

    ·         v pondělí si děti užily hezké divadelní představení „Podzime, podzime“

    ·         v úterý si děti přinesly domů vlastnoručně vyrobený větrník

    ·         ve středu jsme se věnovali rozvoji matematických dovedností – číslice, číselná řada 1 – 10 (poznávání čísel), určování počtu s přiřazováním kostek, začali jsme se učit říkanku „Princeznička na bále“

    ·         ve čtvrtek si děti vyrobily barevného ježka – potrénovaly si jemnou motoriku obzvlášť při nalepování bodlinek

    ·         v pátek jsem se zaměřila na sluchové vnímání – dělení slov na slabiky, procvičování hlásky „v“ na začátku a uprostřed slova, procvičování formou pracovních listů, říkanka „Princeznička na bále“ a opakování písní

    Hezký víkend všem přeje

    paní učitelka Jitka

     

    29.10. – 2.11.

    Celý týden byl věnován svátku Halloweenu:

    V pondělí a v úterý bylo ve školce málo dětí, ale nám to nevadilo, o to víc jsme si toho užili:

    ·         děti si vyrobily v pondělí malá veselá a barevná strašidýlka, některá jsou zavěšena v mezipatře na hradě

    ·         v úterý jsme vyzdobili třídu kapříků velkými papírovými duchy, které se v oknech samy pohybovaly podle toho, jak foukal vítr a dětem se to moc líbilo

    ·         ve středu přišly děti v maskách nebo v černém či oranžovém tričku a celé dopoledne dováděly ve třídě – tancovaly a hrály oblíbené hry, zároveň jsme společně vydlabali dýni, která je umístěna na chodbě na skříni u kuchyně a nakonec si každé dítě samo vyrobilo strašidýlko – závěs

    ·         ve čtvrtek jsme se věnovali logopedickým říkankám věnovaným měsíci listopadu a poté si děti samy podle vzoru vyrobily usměvavou dýni – všechny děti chválím, protože mi ukázaly, že už dokáží stříhat a bez mé pomoci si poprvé vyrobily závěsnou dekoraci

    v pátek děti povídaly o svých plánech na víkend a v rámci procvičování paměti (a na důkaz, že umějí naslouchat druhým :-)) si musely zapamatovat plány jednotlivých dětí, co koho čeká. To bylo moc fajn. Paní učitelka Maruška nakreslila obrysy veselé louky na zeď u schodů a pátečním úkolem dětí bylo ji pomoc vše vymalovat. Malovat temperovými barvami přímo na zeď je moc bavilo a myslím, že měly i radost, že i ony se podílely na výzdobě školky...

    Hezký víkend všem přeje

    paní učitelka Jitka

    22. – 26.10.
    Jak jsme prožili tento týden:
    stále se učíme adresu bydliště – názvy ulic, ve kterých děti bydlí
    v pracovních listech jsme procvičovali orientaci v prostoru – nad, pod, vedle a zrakové vnímání – děti hledaly rozdíly mezi obrázky
    v úterý si děti vytvořily draka z barevného papíru – jednotlivé výtvory jsou na nástěnce vedle třídy kapříků
    ve středu jsme se věnovali říkankám a básničkám, učíme se stále písničku “Jablíčko“, jemnou motoriku jsme trénovali modelováním ovoce a zeleniny, nakonec si děti vymodelovaly krásné šnečky a vyzdobily je přírodninami 
    ve čtvrtek s paní učitelkou Maruškou si vytvořily podzimní obrázek technikou stínování s barevnými křídami
    učíme se tvořit rýmy, poznávat hlásky, slabikovat slova – vytleskávání slabik
    v pátek paní učitelka zahrála dětem v divadélku pohádku „O veliké řepě“ a poté si ji zahrály samy děti
     
    Všem přeji hezký víkend
    paní učitelka Jitka Matoušková
     
     
     

    15. – 19.10.

    Jak probíhal tento týden:

    ·         celý týden se učíme adresu bydliště – názvy ulic, ve kterých děti bydlí.

    ·         v pracovních listech procvičujeme jemnou motoriku a věnujeme se grafomotorické přípravě

    ·         v úterý jsme vytvořili barevný strom z kousků filcové látky, každé dítě si nakreslilo svůj strom a samo vyzdobilo – jednotlivé výtvory jsou na nástěnce vedle třídy kapříků

    ·         ve středu jsme se věnovali říkankám a básničkám, naučili jsme se říkanku „Tělocvik“

    ·         ve čtvrtek k nám zavítalo „Kouzelné divadlo“, děti měly velké zážitky z vykouzlení živých zvířat

    ·         celý týden jsme si povídali o zvířátkách, jak se chystají na zimu, čteme si příběhy krtka a jeho kamarádů, co dělají na podzim

    ·         v pátek jsme se začali učit novou písničku „JABLÍČKO“ 

    Všem přeji hezký víkend

    paní učitelka Jitka Matoušková

     

    8. – 12.10.

    Každý den jsme trénovali „štafetu“ – předávání míče, obíhání kuželů, běh pozadu, slalom, sbírání věcí. Učíme se zařazovat „na konec“ skupiny, tlesknout druhému do ruky, vyjít z řady a zařadit se. Nejraději děti cvičí podle hudby, kdy napodobujeme různé sporty.

    Připomněli jsme si zeleninu ze zahrádky a z obchodu, děti určovaly zeleninu podle obrázků a ze školkového obchůdku nosili atrapy.

    V úterý jsme z podzimního listí vytvořili za pomocí barev hezkou koláž – obrázek na zeď – všechny výtvory visí na nástěnce v prvním patře.

    Vyzkoušeli jsme si pracovní list zaměřený na soustředění a rozvoj logického myšlení, počítáme do 10 a určujeme počet.

    Učíme se legrační říkanku „Tělocvik“ a písničku „Jablíčko“.

    Děti si vyrobily s paní ředitelkou moc hezký podzimní věneček z přírodnin. S přírodninami se hrála i Kimova hra - co zmizelo, porovnávaly se počty apod....

    Hezký víkend všem přeje

    paní učitelka Jitka

     

    1 .  - 5. 10.2018

    V pondělí se nám vydařil výlet do svíčkárny v Šestajovicích. Děti si vyrobily voskovou pastelku a barevnou svíčku, k tomu dostaly jako dárek voskové pastelky. Nakonec si v areálu prohlédli minizoo – domácí zvířata, ze kterých je nejvíce zaujaly ovečky a kůň.

    Tento týden nám onemocnělo 7 dětí, tak jsme se nemohli věnovat novým říkankám a písničce, o to víc jsme trénovali rozvoji slovní zásoby a poznávání písmen v abecedě. Protože máme téma“ podzimní ovoce“, nakupovali jsme v našem obchůdku všechno ovoce  a ochutnávali  jsme jablíčka, hrušky a švestky. Vyprávěli jsme si o ovocných stromech, ukazovali si je na obrázcích a v pracovních listech jsme řešili zajímavé úkoly s tématikou podzimu.

    Na nástěnce můžete shlédnout náš „soví strom“ – děti si jeden den vyrobily různobarevné sovičky z toaletních ruliček a další den jsme společně nakreslili strom, vystřihli a nalepili barevné listy a nakonec připevnili sovičky.

    Učíme se házet do dálky a shazujeme pyramidu z plechovek – momentálně je to nejoblíbenější hra. Děti si ozdobily s paní ředitelkou desky – šanony, do kterých si budou doma zakládat výkresy donesené ze školky.

    Hezký víkend všem přeje

    paní učitelka Jitka

     

    24.9.-27.9.

    V pondělí do školky  zavítal klaun Pepino, který sklidil u dětí velký úspěch. Děti spontánně prožívaly představení a za odměnu si odnesly od klauna balonek.

    V úterý jsme se věnovali nástupu nového ročního období  - podzimu. Společně jsme si prohlíželi obrázky k tomuto období a děti jednoduchými větami popisovaly, co se děje v přírodě.

    Výtvarná činnost: na nástěnce u  kapříků je vyvěšeno všech 14 muchomůrek, které tam přímo svítí a dětem se opravdu povedly.

    Ve středu jsme se věnovali procvičování všech říkadel, básniček a písniček, které jsme se v září naučili – Ranní rituál, Kamarád, Měla babka 4 jabka, Pod naším okýnkem ……

    Důraz kladu na výslovnost, proto s dětmi každý den cvičíme stará česká říkadla, je to nenásilnou formou a děti to baví, aniž by si uvědomovaly, že trénujeme jako u logopeda.

    Rozvoj sluchového vnímání  je nutno procvičovat stále po celý rok – je to příprava na budoucí čtení a psaní, aby dítě, než půjde do školy, si uvědomilo jednotlivé hlásky – je to třeba „zautomatizovat“.

    Každý den vyplňujeme pracovní listy – k nahlédnutí jsou u mne ve třídě, každé dítě je má ve svém tzv. „Portfoliu“ – úkoly byly zaměřené na orientaci v prostoru a zrakové vnímání.

    Hezký prodloužený víkend všem

    Vaše paní učitelka Jitka

     

    17.9.-21.9.

    Děti po celý týden trénovaly písničku s pohybem – „Měla babka“, básničku „Ranní rituál“ a „Kamarád“

    Pracovní listy – zaměřené na ovoce a zeleninu, některé děti si daly záležet a velmi hezky obrázky vybarvily.

    V úterý se věnujeme vždy výtvarné činnosti – děti vytvořily naložené ovoce v kompotové láhvi s ozdobným uzávěrem (možno shlédnout na nástěnce).

    Ve středu jsme se věnovali rozvoji matematických dovedností – děti určovaly počet předmětů podle číslic od 1 – 5.

    Rozvoj sluchového vnímání – děti určovaly hlásky na začátku slov, rozeznávaly počáteční písmena svého vlastního jména formou zábavné hry.

    Ve čtvrtek děti s paní ředitelkou pracovaly se skutečným těstem – vyzkoušely si válení těsta a vykrajování, těsto nakonec vyplnily nastrouhanými jablky, domů si odnesly krásné jablečné šátečky na ochutnání.

    V pátek jsme se věnovali opakování a procvičování všech písniček, říkanek a básniček. Děti si stavěly oblíbené hrady, domy, tunely a rakety.

    Vaše paní učitelka Jitka

     

    10.9. – 14.9.

    Děti se velmi rychle adaptují na nový kolektiv „kapříků“. Mám radost, když vidím, v jaké jsou pohodě, jak se smějí a prožívají radost – obzvlášť při ranním tělocviku.

    Nacvičujeme říkanku s pohybem „Ranní rituál“ a učíme se básničku „Kamarád“. Každý den  vyplňujeme pracovní listy zaměřené na zrakové vnímání.

    V úterý jsme trénovali jemnou motoriku – děti si podle šablony obkreslily jablko, do kterého nalepovaly natrhané kousky barevného papíru a zvládly to na jedničku.

    Děti si vyrobily s paní ředitelkou desky na „Portfolio“ (práce s dekorativními páskami), kam se jim budou zakládat zajímavé úkoly, kterými si procvičují a upevňují různé dovednosti a znalosti. Děti se učily poznat své jméno podle počátečního písmene a opisovaly své jméno.

    Na závěr týdne jsem dětem zahrála pohádku „ Boudo, budko“ ve školkovém divadélku.

    Vaše paní učitelka Jitka

     

    3. – 7. září

    Celý týden se děti vzájemně „skamarádily“, objevovaly nové hračky ve třídě a společně si hrály. Vzpomínali jsme na prázdniny a zajímavé zážitky – děti si přinesly mušličky, pohlednice a různé drobnosti.

    Každý den si připomínáme a vysvětlujeme základní pravidla chování ve školce, hlavně pravidlo šnečkové, ouškové a košťátkové.

    Zazpívali jsme si písničky, které se děti naučily v loňském roce v oddělení žabiček, zahráli jsme si oblíbené hry – židličkovanou, čáp ztratil čepičku, na sochy….

    Celý měsíc se budeme věnovat kamarádství, vzájemné pomoci, uznání a respektování druhého – nikomu neubližujeme (pravidlo ručičkové), nebereme druhému hračky a neničíme výtvory kamaráda, které vytvořil z kterékoliv stavebnice.

    Učíme se nazpaměť říkanku „Kamarád, kamarád“ a ranní rituál „Dobré ráno, krásný den“.

    Hezký víkend všem přeje paní učitelka JITKA.

    Kategorie

    Počítadlo přístupu

    TOPlist

    Výběr třídy